Friday, 18 January 2013

Random story of me


Hai...assalamualaikum...ape khabar? ^^, best tak tahun 2013? bagi saya semua ok jer...tahun 2013 ni saya berada di tingkatan 4...saya amik aliran sains tulen...tak boleh dinafikan aliran ni memang susah...tapi cuba yang terbaik...InsyaAllah boleh...

Saya memang jarang cerita pasal diri saya kat blog nie kan? selalunya saya update tutorial dan freebies jer...saya ada mohon sekolah teknik dan SBP tapi dua2 tak dapat...sedihlah jugak...kawan2 semua nak pindah... :'(  Sekolah saya kebanyakan yang dapat SBP dengan teknik semua lelaki...MRSM pulak tak mohon...

Semenjak dah naik sekolah nie saya memang jarang update...dah berhabuk dah blog... berhabuk ker? : ) kerja sekolah bertimbun-timbun...kalau tangguh makinlah banyak...pengsan nanti nak buat...mase PMR saya dapat 6A jer...tak layak untuk masuk SBP...urmmm...saya plan nak pindah sekolah tahun nie...tapi dah tak ade rezeki nak buat macam mane...

Saya sebenarnya tak yakin boleh amik sains tulen...saya nak pindah teknik...nak amik aliran lain yang tak ada matematik tambahan dengan fizik...tapi sayang pulak nak lepaskan aliran sains tulen...bukan senang nak dapat aliran nie...kat sekolah saya yang dapat 5A ke atas jer boleh amik sains tulen...yang lain amik aliran sains kemanusiaan...sains kemanusiaan tak amik subjek biologi,fizik,kimia dengan add math...dieorang amik ekonomi asas,sains teras dengan tassawur islam kot...

Saya rasa sampai sini jelah entri nie....terima kasih sebab follow blog saya...Assalamualaikum...jumpa lagi dalam entri seterusnya...

No comments:

Post a Comment