Monday, 25 February 2013

Pendapat anda ??


Assalamualaikum...sebenarnyaa sebab saya post nie nak tanya pendapat kalian...

Apa yang kurang pada blog nie ??

  • Buruk sangat ke blog saya nie?
  • Blog nie tak comel ke?
  • Semak sangat ke blog nie?
  • Blog nie macam blog budak kecik ker?
  • Blog nie tak mesra pelawat ker?
  • Blog nie tak berapa kreatif ke?


Saya tanya soalan nie semua sebab nak perbaiki kekurangan pada blog saya... saya tak pernah menang contest blog paling cantik , blog paling comel...saya nak menang jugak... nak rasa macam mane rasanya menjadi pemenang....pendapat orang kan lain-lain...mungkin bagi saya blog saya nie ok jer...tapi bagi awak semua ada banyak benda yang perlu dibaiki... saya sangat memerlukan pendapat kalian yang membina...
Ok lah assalamualaikum... :)

7 comments:

  1. 1.blog ni cntik..
    2.kemas
    3.blog mcm bdk kecil..
    4.cntek..

    jgn mrh ats pendpt sy..

    http://kisahhidupku1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Owh....thanks sebab bgi pendapat...^^,

    ReplyDelete
  3. blog sy plk burukkah?

    http://kisahhidupku1999.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. serious talk yg blog ni comel and kemas. siyes comel! :)

    ReplyDelete
  6. Promosi Al-Quran Pelangi :) Ready stock! http://bit.ly/10AVN8H

    ReplyDelete