Saturday, 21 December 2013

Unactive on blogger...

Assalamualaikum dan hai semua...lama tak post kat blog nie...sekarang nie saya post guna hp sebab broadband tak boleh guna...mungkin saya tak akan jenguk blog saya ni dlm masa yang lama.. sebab saya ada mohon asrama tahun depan dan hp atau laptop memang tak boleh bawak...lagipun tahun depan saya nak ambil peperiksaan besar iaitu SPM..

Disebabkan saya dalam keadaan hiatus sekarang nie...sebarang request sama ada freebies,tutorial memang tak akan dilayan...kalau request exchange banner pown tunggu saya online baru saya letak awak...tak sempat nak buat skin untuk blog nie guna tema hiatus...

Sepanjang saya hiatus nie, jangan repost tutorial dengan freebies saya taw...kalau buat jugak saya akan privatekan blog ni sampai lepas SPM iaitu akhir tahun 2014...

Kepada dua orang yang ada request banner maaf sebab lambat siap..nie banner awak...maaf kalau simple sangat yer...

I DON'T TAKE BANNER REQUEST ANYMORE


For : Azkiya


For : Mufidah


Okay tu je nak taip...Wassalam...

7 comments:

  1. Jom exchange banner akak http://safrinapunyablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hai, saya blogwalker. sila visit blog saya :)http://yeyeyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kak?boleh lagi tak?please...sekali ni je

    ReplyDelete
  4. nama font tulisan mufidah & izdihar itu apa kak? :3 dan nama font url Azkiya itu apa? :3 thanks anyway

    ReplyDelete