Sunday, 15 February 2015

Comeback 2015


Assalamualaikum dan hai semua...!!
Akhirnya setelah sekian lama menghilang dapat jugak kembali menaip di laman blog kesayanganku ini... \o/ Rasanya agak lewat untuk saya mengucapkan selamat tahun baru 2015 dan tidak terlalu awal untuk saya mengucapkan selamat tahun baru Cina yang akan datang pada 19 haribulan 2 kepada mereka yang meraikannya...

Kenapa dah lama tak online ? Banyak sebenarnya sebabnya...antaranya ialah kekangan internet, Kekangan masa, dan rasa macam tak ada mood nak update blog nie... Disebabkan dah lama tak bukak blog nie ( lebih kurang setahun jugak lah ) banyak code2 yang saya dah lupa.Time nak edit blog pown kena bukak tutorial dari banyak blog...

Untuk 2015 nie saya telah mengubah suai blog saya nie...Tapi sebenarnya banyak lagi yang saya nak edit...Sekarang nie baru siap ubah sikit-sikit tapi, rasa macam belum berpuas hati lagi dengan keadaan blog yang sekarang nie

Insyaallah... Kalau mood untuk buat tutor datang saya akan update.. sekarang ni sedang dalam proses recover and remind segala code2 yang telah dilupakan selama ini...Rasa terkilan sebenarnya bila bukak document laptop nak check ada ke tak code-code penting yang saya simpan sebab memang hampir semua saya dah padam sebab tak nak bagi laptop ni berat... sobs...sobs... Y,Y

Kepada yang ada komen di post2 blog ni terima kasih banyak2...Maaf sangat2 sebab tak dapat nak balas komen anda...Yang ada post kat cbox pown mintak maaf sebab mungkin saya tak terbaca post anda...

So, sementara saya ada masa terluang dalam bulan 2 nie kalau ada kemusykilan mengenai blog bolehlah tanya saya...Kalau tanya pasal blogskin mungkin saya tak berapa tahu sebab dah lama tak guna blogskin...Kalau pasal benda asas yang ada kat template designer mungkin saya boleh tolong...

Azam saya untuk 2015 ni saya nak jadi lebih matang...Tak nak cari musuh dalam dunia blog ni.. Kalau korang ada copy tutor atau re-freebies dari blog ni takpelah saya halalkan..Ilmu kan sepatutnya dikongsikan...

Okay, itu sahaja yang saya nak taip buat masa ni... Tak lama lagi 3.3.2015 result peperiksaan SPM keluar...So, korang tolong doakan saya yer... Doakan saya dapat keputusan yang cemerlang dalam SPM...Aamiin Thanks kepada yang mendoakan... ^^,

2 comments:

  1. Salam singgah petang dik...wahh...lamanya baru dapat baca entri adik yang terbaru ni...selamat kembali kepada adik....akak paling suka tengok blog adik yang comel ni...sangat comel pada pandangan akak.....akak doakan juga semoga keputusan spm adik sangat cemerlang seperti apa yang adik harapkan...amin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks kak...Terharu saya baca komen akak..Lepasni saya lawat blog akak pulak... :-)

      Delete