Saturday, 28 March 2015

Nak sambung belajar


Assalamualaikum dan hai semua.. Harini 28.3.2015..oh,harini hari jadi adik saya! okay.
sekarang ni masa dimana lepasan SPM tahun 2014 macam saya ni akan sibuk survey University untuk dijadikan tempat untuk sambung belajar.. memang dah ada tawaran yg dihantar oleh kolej tapi semuanya swasta.. kalau dah ada yang sambung belajar sekarang ni kolej swastalah jadi pilihan mereka.
Aku nak sambung belajar kat mana ye? hurm.. kalau boleh saya nak sambung belajar di matrikulasi atau amik asasi. Sebab apa? sebab saya kan amik sn tulen so, mungkin lebih berpeluang untuk dapat. lagipon, matrik memang untuk budak sn tulen je.
Bila dah sambung belajar nanti azamnya nak struggle awal x nak study last minute lgi. So, blog ni mungkin akan diabaikan..
Ini je kot yang saya nak update buat masa ni.. lepasni kalau dah tau nak further study kat mana, saya update post lagi..

No comments:

Post a Comment