Thursday, 19 March 2015

Will comeback..

Assalamualaikum dan hai guys..lama jugak tak update blog ni..Rindu sangat nak update blog,edit blog. InsyaAllah kalau tak ada aral melintang saya akan kembali aktif dalam dunia blog..
Banyak sebenarnya plan yang saya nak buat kat blog ni antaranya saya nak bagi freebies doodles yang saya buat time free, older newer home image dan nak update tutorial..
Saya plan nak ajar cara buat doodle guna paint tool sai..Tapi itupun kalau rajinlaa..Rasanya saya akan tambah satu page artwork saya kat blog ni..Itu pun saya tak janji dan tak tahu bila akan buat..
Dan, ramai yang request tutor pasal navigation bar blog saya. saya akan buat tutor ni tapi stylenya bukan macam blog saya.. sayang sebenarnya nak kongsi code yang saya guna dalam blog ni..
Kepada yang datang menjenguk dan follow blog ni thank you so much..Okay itu saje yang sy nak bagitahu..Wassalam

No comments:

Post a Comment